29/9/09

15 Σεπτεμβρίου 1944 Καψάλι-Κύθηρα

Η ιστορική απόβαση των συμμαχικών δυνάμεων μαζί με μονάδα του Ιερού Λόχου στην Ελλάδα.Τα Κύθηρα πρώτα απ'όλη την Ελλάδα απελευθερώνονται ακριβώς πριν 60 χρόνια



















απο το φωτογραφικο αρχειο Σοφιου

Μανώλης Σοφίος φωτογράφος
15 Σεπτεμβρίου 1944 Καψάλι-Κύθηρα

... Ξεκίνησα από τον Ποταμό όπου έχω το φωτογραφείο μου καβάλα σ' ένα γαϊδουράκι με την ξύλινη μεγάλου φορμά μηχανή μου (ρώσικης κατασκευής). Μετά από περίπου 4 ώρες έφτασα στο Καψάλι. Μέσω του διερμηνέα ζήτησα από τον επικεφαλή σκωτσέζο συνταγματάρχη άδεια για φωτογράφιση. Αρχικά οι άγγλοι αρνήθηκαν αλλά ύστερα από αρκετή προσπάθεια τα κατάφερα. Διάλεξα που θα στήσω την μηχανή για να έχω καλό αποτέλεσμα και φορτώνοντας το σασί τράβηξα συνολικά δυο φωτογραφίες. Η μία δεν μου πέτυχε αλλά η άλλη ήταν ΜΟΝΑΔΙΚΗ...

ΥΓ. Δεκάδες παραμένουν οι ξεχασμένοι φωτογράφοι σε όλη την Ελλάδα όπως η φωτογραφική οικογένεια ΣΟΦΙΟΥ στα ΚΥΘΗΡΑ.
Μανόλης Κασιμάτης - πολιτιστικη εταιρεια Φωτογραφίζοντας

Πληροφορίες

Αθηνα, Greece
http://www.manolokasimatis.gr