17/8/11

Το ΝΑΤΟ και τα εγληματα πολεμου στην Λιβυη...

αναδημοσιευση
http://tv.globalresearch.ca/2011/08/make-no-mistake-nato-committed-war-crimes-libya
Make No Mistake: NATO committed War Crimes in Libya
by grtv

NATO massacre in Zliten, August the 8th/9th 2011.

This Global Research video was produced and directed in Tripoli by a team of committed journalists, researchers and cameramen, who decided to defy the consensus of the Western media which consists in spreading lies and misleading public opinion.This video reveals the crimes committed by NATO, as well as those committed by the Western media, which has decided to obfuscate the casualties and human suffering of the Libyan people and uphold the humanitarian fiction of NATO's R2P mandate.War propaganda is defined under international law as a war crime.

-Michel Chossudovsky
Global Research, April 12, 2011
A large number of casualties occurred in the city of Zliten, in the district of Misurata. In Zliten, 85 people were killed including 33 children, 32 women, and 20 men as a result of NATO's deliberate targeting of residential areas and civilian infrastructure. Many of the injured civilian victims are in critical condition and near death.Zliten has been under constant NATO bombardment for several days. The recent NATO attacks started at about 11:30 p.m. EET on August 8, 2011. At least 7 civilian homes belonging to local farmers were destroyed, killing entire families. In all 20 families were the targets of the NATO bombings.This video exposes the media's role of covering up the truth. The mainstream media did not report about this properly or accurately. The media did this to whitewash NATO's war crimes against the Libyan people.




16/8/11

Εγκληματα πολεμου και "εγκληματα πολεμου"

"Υπαρχει ζυγαρια που να μετραει τα εγκληματα;"

Ποιος εχει δικιο ο ΟΗΕ η ηΔΙΕΘΝΗΣ ΑΜΝΗΣΤΙΑ;

ΟΗΕ: Εγκλήματα πολέμου κι από τις δύο πλευρές στη Λιβύη

Πέμ 02/06/2011

Οι τρεις ερευνητές του ΟΗΕ που ταξίδεψαν στη Λιβύη κατέγραψαν περιπτώσεις βασανισμού και δολοφονιών, όπως και ενδείξεις ότι οι εντολές προέρχονταν από τον ηγέτη Λίβυο ηγέτη Μουαμάρ Καντάφι.
Παραταύτα, η έκθεση διαπιστώνει ότι και οι αντικαθεστωτικές δυνάμεις προέβησαν σε πράξεις που συνιστούν έγκλημα πολέμου, αν και αυτές δεν είναι τόσο πολλές όσες καταλογίζονται στην κυβερνητική πλευρά.
Η έκθεση συντάχτηκε με πληροφορίες από 350 μάρτυρες, και από τις δύο πλευρές της εμφύλιας διαμάχης, και με βάση χιλιάδες σελίδες εγγράφων, βίντεο και φωτογραφιών. Οι καταγγελίες που έγιναν στους ερευνητές αφορούσαν υπερβολική χρήση βίας, εκτελέσεις χωρίς δίκη, βασανιστήρια, βιασμούς, παραβίαση της ελευθερίας της έκφρασης και χρήση παιδιών στρατιωτών.
Η Επιτροπή από το Συμβούλιο του ΟΗΕ για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα καλεί και τις δύο πλευρές να συμμορφωθούν πλήρως με τους κανόνες τους διεθνούς δικαίου και να σεβαστούν τα ανθρώπινα δικαιώματα.



Λιβύη: Εγκλήματα πολέμου καταγγέλλει η Διεθνης Αμνηστια 06/05/11

Η δράση ελεύθερων σκοπευτών και η χρήση βομβών διασποράς και πυρών πυροβολικού σε κατοικημένες περιοχές, ισοδυναμούν με εγκλήματα πολέμου, ανέφερε την Παρασκευή η Διεθνής Αμνηστία, μεταδίδει το πρακτορείο Reuters.
Σε έκθεση της η Διεθνής Αμνηστία, καταγγέλλει τις δυνάμεις του Καντάφι για “ανελέητες και τυφλές επιθέσεις” σε κατοικημένες περιοχές της Μισράτα και για τη χρήση απαγορευμένων όπλων, όπως πυραύλους Grad 122 mm και βλήματα όλμων και οβίδες πυροβολικού 155 mm.
“Σύμφωνα με το διεθνές δίκαιο, κανένα από αυτά τα όπλα δεν έπρεπε να χρησιμοποιηθούν σε κατοικημένες περιοχές” αναφέρει η έκθεση και αποκαλύπτει ότι υπάρχουν στοιχεία που αποδεικνύουν την χρήση βομβών διασποράς.
Η έκθεση επικαλείται ακόμα τον θάνατο εκατοντάδων κατοίκων της Μισράτα από ρουκέτες που χτύπησαν την γειτονιά Κασρ Αχμάντ και αναφέρει ότι οι περισσότεροι από αυτούς σκοτώθηκαν την ώρα που είχαν σχηματίσει ουρά έξω από τοπικό φούρνο.
Η Διεθνής Αμνηστία ανέφερε ότι η έκθεση βασίζεται σε επίσκεψη στη Μισράτα από τις 14 εως τις 20 Απριλίου και σε συνεντεύξεις με κατοίκους.
Η έκταση των ανελέητων επιθέσεων που εξαπέλυσαν δυνάμεις του Καντάφι για να τρομοκρατήσουν τους κατοίκους της Μισράτα για περισσότερο από δύο μήνες, προκαλεί τον τρόμο” ανέφερε η Ντονατέλα Ροβέρα, σύμβουλος της Διεθνής Αμνηστίας στη Λιβύη.

15/8/11

ΑΡΣΗ ΑΝΩΝΥΜΙΑΣ ΣΤΑ BLOGS

αναδημοσιευση

Προς νεα εποχη με...ονοματεπωνυμο οδευουν τα περιπου 55.000 blogs που βρισκονται σε λειτουργια, καθως το υπουργειο Δικαιοσυνης μελετα ηδη την καταρτιση νομοθετικης ρυθμισης προκειμενου να τεθει -για πρωτη φορα- το πλαισιο για την αποτελεσματικη αντιμετωπιση αξιοποινων πραξεων που τελουνται μεσω Διαδικτυου.
Ο υπουργος Δικαιοσυνης κ. Μιλτιαδης Παπαιωαννου γνωστοποιησε τη συγκροτηση νομοπαρασκευαστικης επιτροπης προκειμενου να θεσπιστει σειρα ρυθμισεων για την ταυτοποιηση των διαχειριστων των blogs αλλα και τη διευρυνση καταλογου των αδικηματων για τα οποια θα επιτρεπεται η αρση του απορρητου των επικοινωνιων.
Τα τελευταια χρονια οι κυβερνησεις εξεταζουν την καταρτιση νομοσχεδιου που να αιρει, οταν τελουνται αξιοποινες πραξεις, την ανωνυμια των blogs. Αυτο δεν εχει συμβει μεχρι στιγμης και για την αντιμετωπιση αδικηματων εφαρμοζεται -διασταλτικα- η νομοθεσια που υφισταται για τον Τυπο και το απορρητο των επικοινωνιων. Η ελλειψη νομικου πλαισιου, καλυπτει επι της ουσιας την ανωνυμια των blogs, και στις περιπτωσεις που τα καταγγελομενα αδικηματα ειναι πλημμεληματα η Αρχη Διασφαλισης του Απορρητου των Επικοινωνιων δεν προχωρει στην αρση απορρητου.
Επι της ουσιας η αρση του απορρητου δεν πραγματοποιειται παρα μονο σε εξαιρετικες περιπτωσεις μεσω αιτηματων που απευθυνει η Διωξη Ηλεκτρονικου Εγκληματος στην Google και την Hotmail. Βασικη προυποθεση, προκειμενου να γινει δεκτο το αιτημα απο τις εταιρειες αυτες και να αποκαλυφθει ο διαχειριστης του blog ειναι να εχει τελεστει το αδικημα της ''απειλης της ζωης".
Οπως ειναι ευκολα αντιληπτο, η ικανοποιηση αιτηματος δικαστικης συνδρομης για αρση της ανωνυμιας τoυ διαχειριστη ενος blog ειναι εξαιρετικα σπανια -οχι ομως και αδυνατη- οπως αποδεικνυεται απο την περιπτωση, κατα την οποια η Google, μετα σχετικο αιτημα της Διωξης, κληθηκε να αποκαλυψει το ποιος ειναι ο διαχειριστης του blog Fimotro.
(Εφημεριδα "Η Καθημερινη" 7 Αυγουστου 2011)
http://womensolidarity.blogspot.com
Woman's Voice

22/6/11

"Ένα αφιέρωμα στον φωτογράφο Τάκη Ζιώγα"

"Ένα αφιέρωμα στον φωτογράφο Τάκη Ζιώγα" / ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2010

Γιώργος Βλάχου


Αναδημοσιευση απο το http://www.geov.gr

Ένας από τους παλιούς ερασιτέχνες φωτογράφους αυτής της πόλης, ο Τάκης Ζιώγας, πρόσφατα (12/11/2010), έφυγε από τη ζωή. Γεννημένος στην Καστοριά το 1934, πρωτοσυνάντησε την τέχνη της φωτογραφίας παιδί ακόμα, το 1947. Ήταν μερικές γυάλινες πλάκες και φωτογραφικά χαρτιά από τον παππού του, που θα τον οδηγήσουν σ' ένα δρόμο μακρύ. Σ' ένα δρόμο δημιουργίας έως και τα τελευταία του χρόνια σε τούτο τον κόσμο.
Την εποχή εκείνη, έχει τον πατέρα του στην εξορία, στην Μακρόνησο. Είναι η ίδια η μοίρα που έχει στείλει εκεί και έναν άλλο συμπολίτη του, τον φωτογράφο Θ. Καραμπατσακίδη. Στο διάστημα που έμειναν εκεί, και βιώνοντας κοινές κακουχίες, θα γνωριστούν οι δυο τους καλά. Ο Εμφύλιος θα τελειώσει κάποια χρονική στιγμή. Θα επιστρέψουν στην πόλη, και από εκεί η μοίρα θα τους ξανά συνδέσει για άλλη μια φορά, όταν ο Καραμπατσακίδης θα πάρει στο φωτογραφείο που έχει ανοίξει τον νεαρό τότε Τάκη και θα τον μυήσει σε όσα ο ίδιος γνωρίζει πάνω στη φωτογραφία.
Ο χειρισμός και η τεχνική σταδιακά θα γίνουν κτήμα του, και κάπου εκεί -σαν ερασιτέχνης φωτογράφος- θα πειραματιστεί με μια ιταλική Pronto (6x9). Αυτή είναι η πρώτη του φωτογραφική μηχανή. Το μαγικό κουτί, με το οποίο θα προσπαθήσει να συλλάβει το φως, ώστε να το μεταστοιχειώσει σε σταθερή εικόνα πάνω στο χαρτί.
Αργότερα, πολύ πιο έμπειρος αλλά ακόμα ανήσυχος, θα αγοράσει μια διοπτική Rolleyflex (50mm f/4 Schneider Super-Angulon), θα οργανώσει έναν σκοτεινό θάλαμο και παράλληλα θα αρχίσει να παρακολουθεί μαθήματα φωτογραφίας στην σχολή ABC.
Καρπός των παραπάνω προσπαθειών θα είναι και η πρώτη παρουσίαση φωτογραφιών από τον ίδιο, το 1977, στο κοινό της Καστοριάς. Μέσω μιας ομαδικής έκθεση φωτογραφίας, που θα διοργανώσουν ο ίδιος και άλλοι πέντε ερασιτέχνες φωτογράφοι, οι Καστοριανοί θα έρθουν σε επαφή με την ομορφιά που τους περιβάλει, αλλά με μια διαφορετική προσέγγιση, αυτήν της εκτυπωμένης φωτογραφίας.
Η πορεία του θα συνεχιστεί στα επόμενα χρόνια το ίδιο ανοδικά. Έργα του θα παρουσιαστούν και σε άλλες εκθέσεις -ομαδικές και ατομικές- τόσο στην πόλη της Καστοριάς, όσο και σε άλλες πόλης, όπως την Αθήνα (Leica Academy), την Θεσσαλονίκη (Φωτογραφικό Κέντρο Θεσσαλονίκης), την Μυτιλήνη, το Τορόντο, την Σόφια και το Βερολίνο.
Παράλληλα και για πολλά χρόνια, θα διδάσκει εθελοντικά και αφιλόκερδος τεχνική της φωτογραφίας, στα μαθήματα του φωτογραφικού τμήματος του Μουσικο-Φιλολογικού Συλλόγου "ΑΡΜΟΝΙΑ" της Καστοριάς, μαζί με τον φωτογράφο και φίλο του Δημήτρη Τσουρτσούλα. Αφιερώνει στους μαθητές του πολλές ώρες από τον ελεύθερο χρόνο του, τους κάνει πρακτική στον σκοτεινό θάλαμο, βοηθά στην οργάνωση φωτογραφικών εκθέσεων και συμβουλεύει για κάθε τεχνικό θέμα που προκύπτει.
Από αυτό το τμήμα πέρασα και 'γώ και έμεινα για πολλά χρόνια ως ενεργό μέλος. Εκεί, γνώρισα τον Τάκη ως έναν πράο και καλοσυνάτο άνθρωπο, διδάχτηκα από την πολύχρονη εμπειρία του, και μπορώ τώρα πια να λέω ότι με αυτόν τον χαρισματικό άνθρωπο υπήρξα φίλος.
Ως φωτογράφος άφησε πίσω του μια μεγάλη συλλογή φωτογραφιών, που ύμνησαν το φως και την ομορφιά αυτής της πόλης, την ζωή των απλών ανθρώπων της, και ανέδειξαν την παράδοση που κουβαλάει μέσα από μια ιστορία αιώνων. Οι φωτογραφίες του εκτέθηκαν δίπλα-δίπλα με έργα άλλων μεγάλων Ελλήνων φωτογράφων, όπως των Χρήστου Αλειφέρη, Πέτρου Μπρούσαλη, Κυριάκου Ντελόπουλου, Θανάση Τσαγκρή (έκθεση φωτογραφίας "'Αδολη Ματιά : Ελλάδα 1940 - 1980").info
Όσο ζούσε ακόμα, εξέδωσε δυο λευκώματα.


Το πρώτο, με τίτλο "ΚΑΣΤΟΡΙΑ - 'Ανθρωποι-Λίμνη-Τοπίο", εκδόθηκε με την βοήθεια και συμπαράσταση του ΠΑΠΑΛΑΖΑΡΙΟΥ Κ.Ε.Κ. ΔΗΜΟΥ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ, της Leica Academy, αλλά και αρκετών ανθρώπων που πίστεψαν σ' αυτόν. Το λεύκωμα αυτό αποτελεί μια καταγραφή -σε ασπρόμαυρο- της γενέτειράς του αλλά και των ανθρώπων της, από το 1967 έως και σήμερα.


Το δεύτερο, με τίτλο "Νομός Καστοριάς - Ο τόπος και ο χρόνος" είναι μια έκδοση της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Καστοριάς. Σ' αυτό, με την βοήθεια του φωτογραφικού φακού κάνει μια απόπειρα να περιγράψει -με έγχρωμες φωτογραφίες αυτή τη φορά- αξιοσημείωτες όψης του νομού και της πόλης, των δρωμένων και της αρχιτεκτονικής παράδοσης. Και σε αυτή την έκδοση, η βοήθεια της Leica Academy, αλλά και πλήθους ανθρώπων υπήρξε απλόχερη, ώστε να πραγματοποιηθεί το εκδοτικό εγχείρημα.

Θα κλείσω τούτο το αφιέρωμα στον φίλο και δάσκαλο, στον Τάκη Ζιώγα, παραθέτοντας λίγες αράδες από τον πρόλογο του πρώτου λευκώματος, που έγραψε ο φίλος του και φωτογράφος, Κώστας Μπαλάφας. "... Ο Τάκης Ζιώγας είναι ο ωραιολάτρης φωτογράφος που σέβεται την παράδοση και του εύχομαι από την καρδιά μου να συνεχίσει με το ίδιο πάθος την πραγμάτωση του ωραίου, αλλά και εθνικά χρήσιμου έργου του, προτού χαθούν και τα τελευταία αριστουργήματα της λαϊκής μας παράδοσης από την επιδρομή της μανίας της εμπορευματοποίησης ..."
Νομίζω, ότι όσο βρίσκονταν μαζί μας, το κατάφερε με τον καλύτερο τρόπο.
Κατάφερε όμως και ένα μεγαλύτερο και σημαντικότερο -κατά την γνώμη μου- επίτευγμα. Να κάνει ανθρώπους να τον θυμούνται και να νιώθουν περήφανοι που υπήρξαν φίλοι του.

Πληροφορίες

Αθηνα, Greece
http://www.manolokasimatis.gr